Bedankt voor je bestelling bij MYSC parfumerie! We gaan gelijk aan de slag om het pakketje zo snel mogelijk te bezorgen op het aangegeven adres. Alle producten die MYSC op voorraad heeft, worden (mits PostNL meewerkt) de volgende werkdag bezorgd. Mocht het zo zijn dat het product niet op voorraad is, kan het 3-5 werkdagen duren voordat het bestelde product wordt geleverd. De levertijd van het bestelde product is te vinden op de productpagina en in de orderbevestiging. Mochten er ongewone situatie voordoen met betrekking tot de levering, wordt hierover gecontacteerd via telefoon of mail.
Verzendkosten
Alle bestellingen worden door MYSC.nl boven de €50,- gratis verzonden. Voor alle bestellingen onder de €50,- wordt er voor Nederlandse bestellingen €5,50 en voor Belgische bestellingen €7,50 in rekening gebracht.
Voor buiten NL en BE worden de volgende kosten in rekening gebracht:
Luxemburg:
UK: €7,50
Zwitserland, Polen, Spanje, Frankrijk, Oostenrijk, Italie, Duitsland:
€9,95
Het retourneren van jouw bestelling
Ben je niet tevreden over het bestelde product? Of wil je het ruilen voor een ander product? Elke aankoop kan bij MYSC parfumerie tot 14 dagen na aankoop geretourneerd worden. Dit kan kosteloos in onze parfumerie of extern via het postkantoor hiervan zijn de kosten wel voor eigen rekening. Alle producten dienen uiteraard wel onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend geretourneerd te worden. Mocht de verpakking geopend zijn, kunnen wij het product helaas niet meer retour nemen.
Ik heb een incomplete bestelling ontvangen. Wat nu?
Heel vervelend, maar dit kan soms gebeuren. De beste oplossing is om ons te mailen. Stuur je e-mail naar info@mysc.nl (onderwerp: Bestelling incompleet). Vermeld ook even het bestelnummer. Zo kunnen wij snel en gemakkelijk onderzoek doen naar jouw incomplete bestelling. Zodra we nieuws hebben, laten we je dit meteen weten via mail of telefonisch. Komt goed!
Ik heb een defect product ontvangen. Wat nu?
Heel vervelend, maar ook dit kan soms voorkomen. De beste oplossing is om een e-mail te sturen naar info@mysc.nl (onderwerp: Bestelling defect). Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat:
- het bestelnummer;
- een duidelijke beschrijving van de beschadiging / het defect aan het product;
- één of meerdere foto's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen. Zo kun je gemakkelijk de schade / het defect bewijzen.
Let even hierop: De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing. Zodra we nieuws hebben, laten we je dit meteen weten via mail of telefonisch. Wij hebben ook altijd het defecte product weer nodig om dit te verwerken! Je kunt dit natuurlijk kosteloos retourneren!
Hoe kan een product geretourneerd worden?
In de doos van je bestelling is een retourformulier te vinden. Beschrijf hierin welk product je wilt retourneren. We werken altijd aan de verbetering van onze service en jouw feedback helpt ons hierbij. Daarom wordt er gevraagd naar de eventuele reden van het retour.
Stap 1: Vul het mee gestuurde formulier in en verstuur deze mee in het pakket.
Stap 2: Geef het pakketje af bij het postkantoor.
Na ontvangst zal MYSC de retourzending verwerken en streven naar een terugbetaling binnen 14 dagen via de gedane betaalmethode. Staat het bedrag na 14 dagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Voorwaarden
- Artikelen moeten ongeopend en in de originele verpakking worden teruggestuurd/teruggebracht.
- Bij het retourneren van de artikelen altijd de retourbon invullen en toevoegen.
- Gebruikte, geopende en of beschadigde artikelen kunnen wij niet retour nemen. Folie e.d. mogen niet verwijderd worden van het product
- Vul het retourformulier altijd volledig in (uitgezonderd reden van retournering, dit is niet verplicht).
Wat kun je niet retourneren:
- Artikelen uit de sale kunnen niet teruggestuurd/teruggebracht worden.
- Winkelaankopen kun je niet online retourneren.
- Sampleboxen.
- MYSC giftcard.